Ris og ros af campingpladser

Her på siden er der mulighed for at du/i kan fortælle andre om de pladser, der virkelig er et besøg værd, men selvfølgelig må man også give "RIS" ......... Det kan være beliggenheden, tilkørselsforhold, faceliteter eller ligende ......

Flyt/placér taleboblen på billedet med din mus

Skriv tekst til din talebobbel

Shape:

Skrevet af Lasse Gytri, d. 19. okt, 2013
Ønsker derealle en fin vintersesong og håper vi sees her i Norge på Olden Camping Gytri sommeren 2014
Vennlig hilsen
Lasse Gytri
Hjemmeside:
Skrevet af Wind-Jensen, d. 18. jul, 2013
Er der nogen som ikke ved hvor turen skal gå hen, kan vi varmt anbefale Campingland Stover Strand. Pladsen ligger direkte ned til Elben, hvor vores lå i første række med en fantastisk aftensol og flodpramme sejlende forbi. Gode udflugter til Lyneburg, Hamburg, Lauenborg mfl..Fantastisk værtspar som også taler engelsk.. Skal prøves vi har nu været der flere gange og kommer helt sikkert tilbage. God sommer til alle. Hilsen par nr 007. Henrik & Lise
Skrevet af Tina Kaehne, d. 24. feb, 2013
Mols Camping. Ja det blev så til 8 dage i denne omgang. Nogle flere dage end beregnet, men sneen var så smuk og vognen varm. Pladsen er fantastisk også om vinteren. Alt er pænt og rent og servicen i top trods det at der kun var 3-4 stykker på pladsen i løbet af ugen. Vi glæder os til sommer, så skal vi dertil igen.
Skrevet af Henrik & Lise Wind-Jensen, d. 24. sep, 2012
Vi er lige hjemkommet i dag efter 5 dage på Ribe Camping, som varmt kan anbefales. Alt var fantastisk rengøring, sanitetsbygninger, personale. Alt fungerede til UG selv om der var Corvettetræf med 34 biler samt Rock Nalle lørdag aften. Og så er Ribe by ret hyggelig. SÅ stil ikke campingvogen væk. Er du medlem af DCU får man endda 15% rabat.
Skrevet af Erik Jensen, d. 3. okt, 2011
Ribe Camping.. Positiv overraskelse!!
Vi havde nok hørt, at Ribe Camping havde fået en ordentlig gang "make over" og drog dertil på week-end den 1-2 oktober. Det var så århundredets underdrivelse.. 3 stjerner.. Der bnurde nok nærmere være 5.. Det er utroligt så flot og lækkert der er blevet, Sjældent har vi oplevet sådanne servicebygninger og rengøring/service helt i top.. Absolut ikke sidste gang vi skal til Ribe.. Og så endda næsten det allerbedste.. Det er en ACSI plads!!! og helårsåben.
Skrevet af Kirsten Madsen, d. 19. aug, 2010
Hej

Jeg har holdt sommerferie på Rørvig Camping i Skærby, Nykøbing Sjælland.

Jeg havde reserveret plads allerede i februar måned for at være sikker på at få plads.
Da jeg ankom fik jeg nok den mindste plads på hele campingpladsen. Jeg kunne ikke have min campingvogn på 495 (ikke en af de største), bilen kunne slet ikke være der når campingvognen var klemt ind på pladsen. Jeg kontaktede lejrchefen, som var sød og skaffe mig en anden plads. Det var en meget stor og dejlig plads.
Efter at være kommet på plads ville jeg tage mig et bad. Desværre var der meget snavset med masser af hår som var svabret hen i et hjørne på gulvet.
Toiletterne var ligeledes snavsede og der flød med papir alle vegne.
Min nabo var fastliggere og var godt berusede sidst på eftermiddagen. Jeg tænkte at det nok var fordi det var lørdag, men nej drikkeriet fortsatte hver dag fra tidlig morgen til hen på aftenen. Det var ikke særligt hyggeligt at sidde hver dag og høre på "fuldemandssnak".
Dagen efter var der lige så snavset på toiletterne og i baderummene. Hårene lå stadig i hjørnet i brusekabinen. Jeg kontakte lejrchefen efter 3 dage og da jeg ville afregne spurgte han mig om jeg var utilfreds med noget. Jeg påpegede den manglende rengøring på toiletterne hvorefter han vredt sagde at der hele tiden var 4 personer der gjorde rent. Underligt at jeg ikke har mødt nogle af dem i løbet af de 3 dage jeg var på campingpladsen.
Det er ærgerligt at en så dejlig plads med en fantastisk beliggenhed skal ødelægges af fulde fastliggere og snavsede bad- og toiletrum.
Jeg har været på Rørvig Camping for sidste gang.
Skrevet af Irene Søgaard, d. 25. maj, 2010
Bogense strand camping...

Vi har lige tilbragt pinsen på Bogense stand camping, som for mig at se, må være en af Danmarks absolut dyreste campingpladser... 430 kr i døgnet for to voksne og to børn under 12. Så ville man jo nok forvente at alt var gratis på pladsen med sådan en pris, men NEJ, bad kostede 5 kr hver gang kortet kørtes igennem, og badeland kostede 25 kr pr person - absolut sindsyge priser.... Weekenden før var vi på Hvidbjerg stand camping, som også er en Top Camp, her betalte vi kun 380 kr pr døgn - inkl. 1 gang badeland dagligt.. Så vi ved godt hvor vi vælger campingplads næste gang :)
Skrevet af Erik Jensen, d. 30. apr, 2010
Vi vil gerne anbefale et besøg hos "Geesthof Camping" som ligger ved Hechtshausen. Det er en Camping Cheque plads, og det koster kun en campingcheck at bo der (ingen ekstra gebyrer). Det er en pragtfuld meget rolig plads i naturen og dog er der indendørs og udendørs swimmingpool. Pladsen ligger ret nær på den gamle by Stade, og lige i hele Tysklands frugthave.. Der var utroligt smukt med de mange blomstrende frugttræer. Check selv med deres hjemmeside og se billeder fra området på www.altesland.de. Pladsen tager campingchqck hele året!!.. Et lille tip om vejen dertil.. For at undgå trafikken i Hamburg kan det anbefales at tage færgen fra Glückstadt over Elben..
Skrevet af Lone & Jimmy, d. 14. okt, 2009
Ja det er godtnok sjældent at jeg gider at beskæftige mig med negativ omtale af campingpladser
Men når det gælder RONÆS CAMPING På vestfyn, så er det meget svært at lade være.
Da vi ankom til campingpladsen, viste vi vores ACSI kort, for det ville vi da lige prøve når vi nu havde købt det, men aldrig så snart havde vi oplyst at vi havde dette kort begyndt den ikke så rare dame at fortælle at os med det der ACSI-kort dem satte hun jo kun penge til på, og at sådan nogen som os havde hun nogle specielle pladser til, og det skal jeg også love for at hun havde, en så skæv plads at det var lige før at vi skulle have ca. 20 cm. opklodsning på i den ene side og det selv om vi havde gravet 7-8 cm væk under hjulet i modsatte side, så hun fik med al tydelighed vist at sådan 'nogen' som os var uønsket på hendes plads.
Så en lille ting mere, vi havde lige brug for en lille pakke LURPAK, men da vi så prisen, så fik vi bare nok 24,95 det er sådan ca. 100% mere end vi giver ved den lokale købmand.
Så os taber hun ikke flere penge på, vi kommer ganske enkelt ikke der igen.
Men om jeg forstår hvorfor RONÆS CAMPING tilmelder sig ACSI ordningen når det er så 'DYRT' for dem,ubegribeligt og ubehøvlet.
Havde iøvrigt hørt om den dame dernede før men troede ikke rigtigt på det ,men det passede
Med venlig campinghilsen
Lone og Jimmy Lemmicke
Skrevet af Kim og Sanne (001), d. 1. aug, 2009
Hej Alle
Er lige kommet hjem fra 14 dage tur/retur Kroatien, vi var på Lanterna Camping tæt på Novigrad. Må siges at være en meget stor plads. Vi havde ikke reserveret hjemmefra men det lykkedes os dog at få en plads hvor cv kunne være. Pladsen som sådan er ok og der er noget for enhver. Det er ikke sidste gang vi kører derned og der var al den sol og lidt til vi kom efter. Kan anbefales men husk at reserver plads så man ikke skal holde udenfor pladsen i måske 2 dage det var der nogle der gjorde.

Hilsen
Kim og Sanne (001)
Skrevet af Erik Fougaard Jensen, d. 1. aug, 2009
Netop hjemkommet fra 1. afdeling af sommerferien med
lidt blandet vejr.. Vi besøgte SPAR ES camping på BROAGERLAND. Det er en dejlig plads, utrulig meget natur og en aldeles herlig værtinde (Ingerlise)
Hun tog imod os og var hjælpsomheden selv og den mest gæstfri vært vi længe har oplevet. Pladsen er ikke noget "tivoli" men den ligger i en skøn natur, og der er utroligt mange spændende ting at opleve på
egnen der.
Derefter Camping-Nordsee i Büsum.. En noget større og mere upersonlig plads, men OK og også her er der utroligt meget at se og opleve. Ditmarschen er jo en slags "Gammel Dansk" så i fortsættelse af vores
besøg i Dybbøl, Sønderborg slot og Augustenborg var
det en fin afrunding af historien. Så går der færge til Helgoland.. Et fantastisk sted "in the mittle of nowhere" men spændende at besøge når vejret arter sig for der er næsten 3 timers sejlads i en relativt lille færge, så hvis "Blanker Hans" viser tænder må det være "meget underholdende" at sejle derud.
Fortsat god sommer til jer alle fra os i Billund
Karin & Erik
Skrevet af Jørgen Krogh, d. 23. jul, 2009
Hej Alle
Ja så er ferien forbi ØV. Vi nåede at værer på 3 pladser herhjemme i år.Vi startede på Lærkelunden i Rinkenæs det er bare en dejlig plads som i år har fået ny camping fatter.Det er sønnen der har overtaget, men der er ingen forskeld.Ugen efter kørte vi til Nymindegab familiecamping hos Helle og Heine.Pladsen har kun 3 stjerner uforståligt en skøn plads 1km fra vesterhavet. Pladsen ligger i et fantastigt landskab og med et badeland hvor vandet er 31grader og med rusjebaner og boblebad der er 38 grader.Virkelig en plads der bør prøves hvis man skal til vesterhavet i det område.Så havde vi et par dage på fyn på vej hjem på Vejlby Fed camping som er en 4 stjernet plads.Det er ikke sjovt at komme med en 2,5m vogn.De ligger helt ud til vejene med læsejl og andet sjov men når man er kommet på plads er pladsen som god nok men her forstår jeg ikke rigtig stjerne fordelingen
Mange sommerhilsner fra
David Marianne Jørgen (002)
Skrevet af Bjarne Colding, d. 30. jan, 2009
Den 29 dec. 2008, skrev jeg, at vi havde betalt 9000 kr. for 33 overnatninger paa danske campingpladser.
Det passer ikke! Der skulle have staaet 43 overnatninger! Det var en "slaafejl". Beklager og undskyld.
mvh. Bjarne
Skrevet af Karl Pedersen, d. 25. jan, 2009
Jesperhuscamping
Vi har i mange år haft både forår og vinter sæson på Jesperhus, men nu er det godtnok slut,de lukkede pludselig vinter sæsonnen, og så måtte vi alle (på nær et par, som åbenbart kunne få lov at blive) ud og finfe en anden sted, begrundelsen var, at de ikke havde råd til at holde åben, fordi omkostningerne var for store, men at de kan have 4 stjerner, er mig ubegribelig for de bruger ikke mange kroner på vedligehold af pladserne,ingen kontrol på hvem der kommer ind, høj græe, ukrut i ikke klippede hække,og opkørte pladser uden græs,er hel nomal, de kunne jo bare begynde at tage for strøm efter måler, i sæson perioder, lige som andre pladser gør, men når vi siger noget i informationen, er det som om det ikke kommer vidre.
hilsen Karl
Skrevet af Harry L. Markussen, d. 14. jan, 2009
Vi har lige købt en brugt Hobby campingvogn 495UL, årgang 2007. men mangler en instruktionsbog. Er der nogen der har en, vi evt. kunne kopiere eller købe.
Hej!
Prøv at lave din egen hjemmeside ligesom mig! Det er nemt, og du kan prøve det gratis